2016. augusztus 30., kedd

Az életed megérdemli, hogy ÉLD!

Gyermekkoromtól kezdve foglalkoztatott a világ hatalmassága, az univerzum működése, és a saját helyem a mindenségben.

Pályaválasztás idején az óvónői hivatás felé húzott a szívem. Szeretettel, igaz örömmel végeztem munkámat.

Életem mindennapjait éltem a nekem is kijáró boldog pillanatokkal, kisebb-nagyobb kudarcokkal, csalódásokkal. Akkor még nem tudtam, hogy ezek a megélések közelebb visznek önmagamhoz és általuk „felébredek”. 



Felismertem, hogy az életemért saját magam vagyok felelős. Ma már a felmerülő akadályokat nem problémáknak látom, hanem megoldásra váró feladatoknak.

Könyvek segítségével, barátok támogatásával, tanfolyamok elvégzésével haladtam fejlődésem útján, aminek most sincs vége. Sosem lesz vége, hisz életünk folyamatos változás, fejlődés.
Tanulmányaimban az emberi tudat és a lélek felé fordultam. Megismerkedtem a számmisztika csodálatos tudományával, a rezgésterápia hihetetlen gyógyító erejével és óriási tárházával, az energia átadás pozitív eredményeivel, a meditáció felemelő érzéseivel, az érintések csodálatos hatásaival.

Meggyőződésem, hogy a meg nem oldott érzelmi problémák befolyásolják egészségünket, belső békénket, boldogságunk megélését, kapcsolatainkat, és képességeink kibontakoztatását.

Módszereim segítségével boldogabb és teljesebb életet élhetsz, megtalálod a kapcsolatot Önmagaddal és kibontakoztathatod a Benned lévő Csodát.

Életünkkel gyönyörű és izgalmas feladatot vállaltunk. 
Haladjunk hát Önmagunk felé, és kis lépésekben kezdjük el megváltoztatni világunkat.


„Csak olyan jövőbe tudsz befektetni, ami a Lelkedben létezik! 
Az életed megérdemli, hogy éld!”

Útra fel!


A Kicsi Budoár c. női magazin interjúja velem